رد کردن لینک ها

ثبت شرکت

زمانی که ایده ی جدیدی برای یک محصول و یا خدمات دارید ، اولین قدم برای شروع کار تاسیس یک شرکت است. مهمترین مزیت ثبت شرکت تجاری ، حمایت قانون تجارت ایران از سرمایه مالی ، فکری و معنوی شماست. ایجاد یک ساختار تجاری درست ، تضمین کننده فعالیت شما در تمامی مراحل کسب و کار و مسئولیتهایی است که در قبال مدیران شرکت ، سهامدارن و دیگر اعضای شرکت دارید .

به این فکر کنید که با تاسیس یک شرکت دارایی های شخصی شما از سرمایه تجارت شما مستقل است و نگران از دست رفتن تمام دارایی های خود نیستید.همچنین می توانید بعنوان یک کارآفرین ، با مدیریت دارایی های خود در شرکتهای مختلف بصورت مجزا سرمایه گذاری کنید.

نوع خدمات شما ممکن است جز مشاغل کوچک ، شراکت خانوادگی و یا غیر انتفاعی و مردم نهاد باشد. ما به شما کمک خواهیم کرد که با انتخاب درست یکی از انواع شرکتهای تجاری سهامی خاص یا با مسئولیت محدود را تاسیس کنید تا بتوانید از تمامی امتیازهای دولتی و بانکی و معافیتهای مالیاتی متناسب با فعالیت خود بهره مند شوید.

برای آشنایی با مفاهیم حقوق تجارت در بخش مقالات اطلاعات مفیدی را در خصوص شرکتها قرار داده ایم .هر شراکتی و قراردادی پیچیدگیهای خاص خودش را دارد .  اگر احساس کردید نیاز به مشاوره بیشتری دارید با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در اسرع وقت شما را راهنمایی کنیم.

شاید دوست داشته باشید

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه